duminică, martie 15

M-a făcut să râd chiar şi după moarte :))


Deşi trecut în nefiinţă, Mark Twain ( 1838–1910 ) încă ne amuză. Cu siguranţă ati auzit cu toţii de scriitorul romanului ,,Huckelberry Finn”, aşadar, Mark Twain a scris si multe alte opere presărate cu un umor fin, dar şi dur in acelaşi timp. Iata câteva ,,vorbe de duh” ale domnului Twain care mi-au descreţit fruntea:
Despre pat
*Patul este cel mai periculos loc din lume. 99% din oameni mor acolo.
Despre rai si iad
*Nu-mi place deloc ideea de a alege între rai si iad. Am prieteni în amândouă locurile.
*Când o să mor, o să aleg raiul pentru climă şi iadul pentru o bună companie.
*Dacă o să mi se interzică să să fumez în rai, nu mă mai duc acolo. M-am hotărât!

Despre morminte
*Mormintele din beton sunt o cheltuială inutilă. Cei ce sunt înăuntru nu pot sa iasă , iar cei din afară, nu vor să intre.
Despre pământ
*Grăbiţi-vă să cumpăraţi pământ că nu se mai fabrică!
Despre om
*Ce ar fi omul fară femeie? Rar ...extrem de rar...
*Daca am incrucişa omul şi pisica, s-ar ameliora probabil specia umană, dar în nici un caz pisica.
*Dacă părintele nostru celest a inventat omul, este pentru că maimuţa l-a dezamăgit foarte tare.
Despre vinul german
*Vinul german se distinge de oţet datorită etichetei.
Despre femeie
*Trei lucruri pe care le poate face o femeie din nimic: o pălărie, o salată şi o ceartă între soţi.

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

Ultima strigare