sâmbătă, martie 14

independent de dependenta?

Azi, zi banala, cand cu soare, cand cu nori => o stare de nemultumire interioara, lipsa de satisfactii, cu multe lucruri de facut fara a ma inzestra cu un chef zelos. se pare ca pana si veselia mi-a pierit sau p[oate ca s-a ascuns de mine ca un copil pus pe sotii ce abia asteapta sa fie gasit, dar fara succes...din pacate...azi e sambata. Mi s-a parut o saptamana extrem de lunga si plictisitoare desi nu am stat degeaba. Azi ma simt singura, singura cu mine, singura cu el, singura cu toate ca am multe persone in jur. Am de trecut peste o grea incercare si anume cea de a scapa de dependenta instalata in relatiile cu ceilalti. Cum o fi oare, sa fii cu adevarat Independent, independent de o relatie, de vreme, de cadura, de afectiune? Daca stie cineva...astept un raspuns!

Niciun comentariu:

Ultima strigare